Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Heroes (2006-2010)

Volumes: 5
Επεισόδια: 77

Περίληψη: Η σειρά αφηγείται την ιστορία διαφόρων ανθρώπων που ενώ νόμιζαν ότι είναι σαν όλους τους άλλους κάποια στιγμή ανακαλύπτουν ότι διαθέτουν υπερφυσικές ικανότητες. Το σκεπτικό είναι ότι όλοι τους έχουν να παίξουν κάποιο σημαντικό ρόλο στη σωτηρία της ανθρωπότητας από μια μεγάλη επερχόμενη καταστροφή. Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της σειράς, οι πρωταγωνιστές δεν ανακαλύπτουν απλώς το τι σημαίνει να έχει κανείς υπερδυνάμεις, αλλά αποκαλύπτουν και το γενικότερο σχέδιο πίσω από την προέλευση αυτών των δυνάμεων. Οι ζωές τους διασταυρώνονται καθώς προσπαθούν να αποφύγουν έναν κοινό εχθρό που έχει σαν σκοπό να εκμεταλλευθεί τις δυνάμεις τους για δικό του όφελος. (πηγή)

Σχόλια: Αναμφισβήτητα μία από τις πιο δημοφιλείς σειρές παγκοσμίως που βρισκόταν 1η στις λίστες με τις πιο κατεβασμένες σειρές. Όσο αφορά την ποιότητα της βέβαια δεν ξέρω αν το άξιζε καθώς  προσπάθησε στην αρχή να δημιουργήσει μεγάλη μυθολογία αλλά απέτυχε παταγωδώς.

Βέβαια είχε μερικά ωραία side-plots σε κάθε σεζόν αλλά πολλές φορές εισήγαγε χαρακτήρες που στην πορεία φαίνονταν ασήμαντοι και πολλές φορές ξεχνιόντουσαν καθώς προχωρούσε η σειρά. Πέρα από αυτό δεν φημίζεται για τους ενδιαφέροντες χαρακτήρες της. Πιο πολύ το δίδυμο Χίρο-Άντο μου άρεσε στη σειρά.

Από ερμηνείες δεν είχε κάτι εξαιρετικό αλλά για το επίπεδο της σειρά ήταν όλοι καλοί. Αξίζει να σημειωθεί όμως η εμφάνιση του Robert Kneeper στην 4η σεζόν (5o Volume) που ανέβασε τη σειρά από θέμα ερμηνειών, χωρίς ιδιαίτερη βοήθεια από το σενάριο.

Στο θέμα εφέ τα πήγε αρκετά καλά και παίρνει κάποια points μιας και για τη θεματολογία της ήταν πολύ σημαντικό. 

Τέλος, πρέπει να πούμε ότι η σειρά μετά το τέλος του 5ου Volume κόπηκε λόγω χαμηλής τηλεθέασης  αφήνοντας ένα cliffhanger. (όπου είχαμε δει μια πιθανή εξέλιξη του μέσα στη σειρά)

Δείτε ένα τρειλεράκι για την 1η σεζόν...



14 σχόλια:

  1. Mou arese auth h seira....vasika mou arese o Hiro pio polu!!!alla pws to kopsane etsi....Pantws exeis dikio,h emfanish tou Knepper ola ta lefta..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα ο Χίρο που είχε πλάκα :). Πάντα έχω δίκιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεκίνησε γαμάτα η σειρά και τα σκάτωσε στη πορεία...
    Παρακαλώ τους θεούς (όλου του πάνθεου) να μην σκατώσει και το Touch...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ! Κατά τη γνώμη μου και το Touch την ίδια κατάληξη θα 'χει, ήδη έχει αρχίσει να κουράζει λίγο... (εμένα τουλάχιστον!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ θέλω να δω που θα το πάει το θέμα,πως θα το κάνει, γιατι θέλει προσοχή με τέτοια θέματα,ένα λάθος και θα ακολουθήσει το Heroes , γ' αυτο το βλέπω ακόμα με ενδιαφέρον (όχι οτι μου είπε κάτι καινούργιο,αλλα περιμένω μπάς και μου πεί κάτι στη πορεία). Θα δείξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι κάθε επεισόδιο μου αρέσει λιγότερο από το προηγούμενο! Από τότε που άρχισε να μας λέει για την εξίσωση της Αμέλια δεν ξέρω γιατί αλλά δεν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον σ' αυτό! Καλύτερα τα αυτοτελή κατά τη γνώμη μου και ας μην είμαι φαν τους στις περισσότερες σειρές... τουλάχιστον πρόσφεραν κανα 2 συγκινήσεις στο τέλος! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόνο η 1η σεζόν άξιζε και μακάρι να τα κάνει γρήγορα σκατά και με το Touch μπας και δούμε πιο γρήγορα την 24ταινία... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα νούμερα πέφτουν οπότε πιστεύω θα ακυρωθεί! Μόνο μην το βάλουν καμιά Παρασκευή και σωθεί! Καλύτερα να σώσουν το Αλκατραζ! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9.  Εγώ δεν πιστεύω πως θα ακυρωθεί μόνο και μόνο λόγω του Sutherland (αν πρωταγωνιστούσα κάποιος άλλος θα είχε πολύ χαμηλότερα νούμερα και θα είχε ήδη κοπεί)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι γαμώτο είναι και ηθοποιάρα ο τύπος και τραβάει κόσμο, αλλά ας σκεφτούν την ταινία και αυτοί! Θα έχουν πιο πολλά έσοδα (έχουν δεν έχουν να σκεφτούν έτσι :P ) 

    Y.Γ. Μεγιά την εικόνα :) 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.mixed.gr/index.php/hayden-panettiere-%CE%B7-cheerleader-%CF%84%CE%BF%CF%85-heroes/919 ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω θα είναι κάτι σαν reboot. Δηλαδή θα εστιάσει σε νέους χαρακτήρες! Ακόμα το ψάχνουν νομίζω... Καλή φάση θα ήταν, αν και στα τελευταία της, είχα βαρεθεί κάπως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή