Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Sons of Anarchy (2008-present)



Κατάσταση: Η σειρά έχει ολοκληρώσει την 4η σεζόν και έχει ανανεωθεί για 5η και 6η. Οι παραγωγοί έχουν δηλώσει σχεδόν από την αρχή της σειράς ότι έχουν 7ετές πλάνο (δηλαδή 7 σεζόν).

Περίληψη: Η σειρά εστιάζει σε ένα κλαμπ μοτοσυκλετών, στο Τσάρμινγκ της Καλιφόρνιας. Το κλαμπ λέγεται SAMCRO (Sons of Anarchy Motorcycle Club, Redwood Original) και μας δείχνει την συνεισφορά του κλαμπ στην προστασία της πόλης από αντίπαλες συμμορίες ή κινδύνους και τη ζωή των μελών του club. Ωστόσο το SAMCRO ως κλαμπ μοτοσικλετιστών θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως κάλυψη για τις παράνομες δραστηριότητες τους, όπως εμπόριο όπλων και ανορθόδοξες μεθόδους για να επιβάλλουν την τάξη στην πόλη!

Σχόλια: Δημιούργημα ενός εκ' των παραγωγών του The Shield, το Sons of Anarchy είναι μια ρεαλιστική σειρά, γεμάτη δράση, δράμα, μυστικά, φιλίες, έχθρες και προδοσίες. Μου αρέσουν πολύ οι σειρές με "αντι-ήρωες" και σίγουρα δεν γινόταν να μην της δώσω μια ευκαιρία. Αν και δεν με τράβηξε από την αρχή, στο τέλος της 1ης σεζόν κόλλησα. Μου αρέσει όπως προχωράνε την ιστορία των ηρώων δείχνοντας τα ηθικά διλήμματα που παίρνουν πριν την απόφαση για κάτι "παράνομο".

Μία ένσταση μου είναι ότι περίμενα αντιμετώπιση "The Shield" σε συγκεκριμένα γεγονότα, που όμως δεν έγινε, ωστόσο περιμένουμε μεγάλα πράγματα από τη σειρά. Σίγουρα δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε τις σειρές γιατί η καθεμία έχει το δικό της χαρακτήρα απλά λόγω παραγωγού και παρόμοιων καταστάσεων στις 2 σειρές, η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Παρόλα αυτά οι 4 πρώτες σεζόν του SoA μου αρέσουν περισσότερο από τις 4 πρώτες του The Shield.

Επίσης ένα θετικό γεγονός είναι ότι παρόλο που έχει πολλούς χαρακτήρες η σειρά, σου είναι αρκετά εύκολο να τους αναγνωρίσεις από την αρχή γιατί ο καθένας έχει ένα χαρακτηριστικό πάνω του που διαφέρει από τους άλλους. Επίσης οι ερμηνείες είναι πολύ καλές, με τους Ron Perlman, Charlie Hunnam και Katey Sagal να ξεχωρίζουν.

Δείτε ένα τρέιλερ...

   

12 σχόλια:

  1.  Είδα τις 4 πρώτες σεζόν πριν 1-2 μήνες περίπου και μου άρεσε πολύ! Σίγουρα δεν είναι τέλεια σειρά... έχει τα ελαττώματά της (αρκετές σεναριακές ευκολίες, ανατροπές που δεν εντυπωσιάζουν όσο θα ήθελα και ότι πέθαναν 2 απ΄τους πιο συμπαθητικούς χαρακτήρες), αλλά αυτή τη στιγμή είναι η 2η πιο αγαπημένη μου από αυτές που προβάλλονται ακόμα κι ανυπομονώ αρκετά για την 5η σεζόν!

    Η σειρά που μου αρέσουν οι σεζόν: 4-3-1-2 (βασικά τις 3 πρώτες πάνω-κάτω το ίδιο τις έχω, απλά η 4η είναι ένα σκαλοπάτι πιο πάνω)

    Υ.Γ. "οι 4 πρώτες σεζόν του SoA μου αρέσουν περισσότερο από τις 4 πρώτες του The Shield." ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ...!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2η;;;;;; αυτό πραγματικά με εξέπληξε!!!! Κάτσε να ψάξω να βρω τα σχόλια που έκανες προτού την αρχίσεις :P 
    Συμφωνώ ότι έχει κάποιες σεναριακές ευκολίες (αλλά τολμάει κιόλας να κάνει πράγματα και δε διστάζει να σκοτώσει χαρακτήρες!). Όπως είπα θα ήθελα αντιμετώπιση The Shield σε κάποια θέματα (αναφέρομαι σε ένα γεγονός της 1ης σεζόν... νομίζω κατάλαβες!).

    Και εγώ κάπως έτσι τις βάζω: 4-3-2-1 (απλά στην 1η άργησα να συνηθίσω τη σειρά... η 2η δεν είχε το φινάλε της 1ης αλλά γενικά κυμάνθηκε σε καλύτερα επίπεδα σαν σύνολο... η 3η εκτός από κάποια επεισόδια στην αρχή της σεζόν με τον μπαμπά της Τζεμα μου άρεσε πολύ, και είχε το καλύτερο φινάλε της σειράς... και η 4η ήταν σαφώς καλύτερη σαν σύνολο και αυτό φαίνεται αλλά θα ήθελα λίγο καλύτερο season finale.) 

    Υ.Γ. Οι 4 πρώτες του Shield δε με τρέλαναν όπως ξέρεις, αλλά 5-6-7 παραδέχομαι ότι ήταν φοβερές και έχω πολλές αγαπημένες σκηνές από εκεί! Μακάρι βέβαια το Sons of Anarchy να τις περάσει και αυτές, είναι μια καλή πρόκληση :) 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θέλω να ξεκινήσω Homeland μόλις τελειώσω το Fringe, αλλά τώρα θέλω να δω Sons of Anarchy για να δω κατά πόσο μοιάζει με το Shield! Αλήθεια Σταύρο σου αρέσει περισσότερο από το Shield ? Είχα διαβάσει χθες το άρθρο από το κινητό και η 1η λέξη που μου ήρθε (χωρίς πλάκα) είναι η ιεροσυλία :p. Tι από τα 2 λέτε να ξεκινήσω ? Επίσης πότε ξεκινάει η 5η season ? Πόσα επεισόδια έχει κάθε season (βαριέμαι να ψάχνω στο imdb :P) Τα επεισόδια είναι 45 λεπτά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είπα ότι μου αρέσει περισσότερο, είπα ότι οι 4 πρώτες σεζόν του μου αρέσουν περισσότερο από τις 4 πρώτες του Shield! Την κορύφωση της 5ης-6ης-7ης δεν την έχει φτάσει ακόμα πιστεύω, αλλά σίγουρα έχει πιο ουσιώδης και γρήγορες εξελίξεις από αυτές του Shield στις 4 πρώτες σεζόν! 
    Εγώ θα σου έλεγα να ξεκινήσεις Sons of Anarchy που έχει περισσότερα επεισόδια και να δεις Homeland όταν ολοκληρωθεί και η 2η (εγώ αυτό θα έκανα)... εκτός και αν σου αρέσει να τα βλέπεις λίγα λίγα! 
    Η 5η ξεκινάει από Σεπτέμβριο όπως οι περισσότερες σειρές και τελειώνει συνήθως τέλη Νοεμβρίου-αρχές Δεκεμβρίου ... όλες οι σεζόν έχουν 13 επεισόδια (πλην της 4ης που έχει 14). Κάπου εκεί είναι σε χρόνο γύρω στα 45' εκτός από κάποιες πρεμιέρες ή φινάλε που φτάνουν και την ώρα! Πάντως δεν είναι βαρετό, περνάει γρήγορα ο χρόνος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ok ευχαριστώ Σταύρο για τις πληροφορίες, το βάζω για download!

    Y.Γ έρχομαι να κράξω την έναρξη της 4ης season !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τίποτα, ό,τι θες ρώτα :) ... και καλή προβολή!!!

    Υ.Γ. εννοείς του fringe, μην μπερδευτεί κανείς και νομίζει του SoA, όχι τίποτα άλλο αλλά ξεκίνησε δυναμικά με πολλές προσδοκίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. Έλεγα πως μου φαίνεται ξεπερασμένο... αλλά αυτό δεν σημαίνει πως το θεωρούσα κακή σειρά... Το είχα διευκρινίσει... Απλά ήμουν σίγουρος πως δεν θα ξετρελαθώ... :)

    2. Όντως κάποιοι ήταν αχρείαστοι θάνατοι!

    3. Θέλω να ελπίζω πως στο τέλος δεν θα ξεχαστεί γιατί και μένα μου την έσπασε αυτό...

    @pani_kon SoA να δεις πρώτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1. Αλλά τελικά δεν ήταν και τόσο ξεπερασμένο, ε;;; :P 

    2. Για πες μου ποιοι ήταν οι 2 αγαπημένοι σου χαρακτήρες που πέθαναν;;; έτσι από περιέργεια (γράψει ένα spoiler και πες άφοβα :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9.  1. Όχι, νταξ... μια χαρά βλέπεται... :)

    2. ********* SPOILER ********* Ο "Half Sack" και ο Piney φυσικά... Του πρώτου ήταν ΤΕΛΕΙΩΣ αχρείαστος ο θάνατος... ********* SPOILER *********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1. Ωραία :) 

    2. Ααα ναι όντως αχρείαστος! Και εγώ στενοχωρήθηκα στον 2ο και τον λυπήθηκα και λίγο αλλά ίσως ήταν αναγκαίος για την εξέλιξη του σεναρίου! 
    Επίσης αχρείαστοι θάνατοι ήταν και των... 
    ********* SPOILER *********του αστυνομικού στο 3.01 (δε θυμάμαι όνομα) και του Λεμ... μπορεί να μην πρόσφεραν κάτι ουσιώδες στη σειρά, αλλά έφυγαν άκλαυτοι (κυριολεκτικά, σημασία δεν έδωσαν στο θάνατο τους!). Επίσης θα ήθελα να φύγει και ο Τζους που είναι και αυτός κάπως αχρείαστος, αλλά το κλαδί έσπασε ρε γαμώτο :P ********* SPOILER *********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11.  2. Ναι, σίγουρα ήταν αναγκαίος...

    ********* SPOILER *********
    Ο αστυνομικός ήθελα να μείνει κι άλλο στη σειρά... για τον Λεμ ούτε που το θυμόμουν ότι πέθανε... και για τον Τζους χάρηκα γιατί τον συμπαθώ...
    ********* SPOILER *********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εγώ τον συμπάθησα στην 4η, μέχρι τότε μου ήταν αδιάφορος! Γαμώτο στον Λεμ δεν έδωσαν τη σημασία που έπρεπε... απαρατήρητος τελείως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή